utorak, 2. srpnja 2013.

WASTED STRUGGLE (H) // HANOI (H) @ PODRUM, subota 06.07

Sasvim iznenada i sasvim neočekivano. Neplanski  ćemo ovaj vikend pokušati uljepšati još jednim uradi sam hardkor pank koncertom. Kada su planirali prvobitnu turneju mi nismo mogli potvrditi ništa jer se prostor nalazio pod bravom, ali sada bivamo neposlušni i pružamo potporu. Uslijed otkazivanja koncerta u Italiji ova dva benda skreću u vašu najbolje čuvanu tajnu podzemlja:


WASTED STRUGGLE dolaze iz Budimpešte. Gledao sam ih ne tako davno na jednom sasvim malom festivalu u Temišvaru i tada je bend bio dobar pandan Deathwish hardkoru koji ovih dana dominira prostorom polumejnstrima. CURSED i RISE AND FALL su mi bile neke smjernice i to niti sam bend nije krio. Ipak, u međuvremenu je zvuk postao sve više kaotičan skrečući u hipsterski blek metal, trešericu i generalno ludilo kada se god ukaže prilika za time. Njihova pobuna tako mnogo duguje palim idolima modernog hardkora, no autorski integritet je ovdje uz tridesetak minuta duplih pedala i zajebanih rifova.

HANOI su također mađarski hardkor pank. Ime im dozlaboga smrdi na legende glam metala, ali ipak nije tako. Za razliku od svojih prijatelja koji traže utjehu u mizantropiji, njihov se zvuk više bliži starom mađarskom panku i melodičnom hardkoru što je dobrodošla promjena nakon mnogih gostovanja svih vrsta i oblika sporosti ili krajnjeg oblika glazbene destrukcije. Neću mnogo pametovati. Sing a long, circle pit etc...

ULAZ :25kn
START: 21h


Nema komentara:

Objavi komentar